[[{"content_id":662985,"content_number":0,"portal_id":6,"lang_id":"fa","content_title":"برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران، مراسم اعتکاف دانشجویی برگزار شد.","content_summary_fill":1,"content_body":"به گزارش روابط عمومی، مراسم اعتکاف دانشجویی در ایام &zwnj;البیض ماه رجب از ۵ بهمن&zwnj;ماه آغاز و تا ۷بهمن&zwnj;ماه سال جاری ادامه داشت.\r\n\r\nبنابراین این گزارش، مناجات&zwnj;خوانی، مداحی، جلسات وعظ، محافل انس با قرآن کریم، جلسات تدبر در قرآن و پاسخگویی به شبهات اعتقادی و احکام شرعی، برپایی حلقه&zwnj;های معرفتی، مشاوره&zwnj;های دینی و جلسات پرسش و پاسخ همچنین کارگاه آموزشی با آشنایی مسایل منطقه و جبهه مقاومت اسلامی با حضور مبلغین و اساتید از برنامه های متعدد این مراسم معنوی بود.\r\n\r\nدکتر کامران رحیمی در مراسم افطار پایانی مراسم اعتکاف امسال در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن ۱۳ رجب و شروع ایام&zwnj;البیض، مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.\r\n\r\nدکتر رحیمی با اشاره به اهمیت مراسم اعتکاف، اظهار کرد: ۹۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه&zwnj; در مراسم اعتکاف امسال ثبت&zwnj;نام کرده&zwnj;اند که از این تعداد ۶۰ نفر از دانشجویان دختر در مسجد عباس ابن علی خانی آبادنو تهران و ۳۰ نفر از دانشجویان پسر در مسجد دانشکده انقلاب اسلامی در این ضیافت الهی به مدت سه روز مهمان بودند. وی با اشاره به اینکه اعتکاف زمان مناسبی برای تقویت روحیه معنوی است، گفت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی و دوری از مشغله&zwnj;های زندگی مادی دنیا و حلقه اتصال به خداوند است&zwnj;.\r\n\r\nرییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران بر ضرورت توجه دانشجویان به انس با خدا گفت: اعتکاف دانشجویی فرصتی برای نزدیکی با خداست و باید از این سه روز نهایت بهره را برد.\r\n\r\nرییس دانشکده فنی انقلاب اسلامی اعتکاف را مسیر و زمینه&zwnj;ای برای توبه و بازگشت به معنویت دانست و گفت: این سنت اسلامی از معیارهای مهم حرکت به سوی فرامین الهی است.\r\n\r\nگفتنی است اعمال پایانی این مراسم معنوی با عنوان ام داوود نیز با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به صورت ویژه&zwnj;ای برگزار شد.\r\n\r\n&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران","content_html":"<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">به گزارش روابط عمومی، مراسم اعتکاف دانشجویی در ایام ‌البیض ماه رجب از ۵ بهمن‌ماه آغاز و تا ۷بهمن‌ماه سال جاری ادامه داشت<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">بنابراین این گزارش، مناجات‌خوانی، مداحی، جلسات وعظ، محافل انس با قرآن کریم، جلسات تدبر در قرآن و پاسخگویی به شبهات اعتقادی و احکام شرعی، برپایی حلقه‌های معرفتی، مشاوره‌های دینی و جلسات پرسش و پاسخ همچنین کارگاه آموزشی با آشنایی مسایل منطقه و جبهه مقاومت اسلامی با حضور مبلغین و اساتید از برنامه های متعدد این مراسم معنوی بود<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">دکتر کامران رحیمی در مراسم افطار پایانی مراسم اعتکاف امسال در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن ۱۳ رجب و شروع ایام‌البیض، مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">دکتر رحیمی با اشاره به اهمیت مراسم اعتکاف، اظهار کرد: ۹۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ در مراسم اعتکاف امسال ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۰ نفر از دانشجویان دختر در مسجد عباس ابن علی خانی آبادنو تهران و ۳۰ نفر از دانشجویان پسر در مسجد دانشکده انقلاب اسلامی در این ضیافت الهی به مدت سه روز مهمان بودند. وی با اشاره به اینکه اعتکاف زمان مناسبی برای تقویت روحیه معنوی است، گفت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی و دوری از مشغله‌های زندگی مادی دنیا و حلقه اتصال به خداوند است‌<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران بر ضرورت توجه دانشجویان به انس با خدا گفت: اعتکاف دانشجویی فرصتی برای نزدیکی با خداست و باید از این سه روز نهایت بهره را برد<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">رییس دانشکده فنی انقلاب اسلامی اعتکاف را مسیر و زمینه‌ای برای توبه و بازگشت به معنویت دانست و گفت: این سنت اسلامی از معیارهای مهم حرکت به سوی فرامین الهی است<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">گفتنی است اعمال پایانی این مراسم معنوی با عنوان ام داوود نیز با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به صورت ویژه‌ای برگزار شد<span dir=\"ltr\">.<\/span><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\" style=\"text-align:justify;\">                                                                                                            روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2024-01-29 09:33:41","content_date_event":"2024-01-29 09:33:41","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2024-01-29 09:35:19","content_date_register":"2024-01-29 09:35:19","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":179672,"eid":0,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456_150_84.webp","300":".\/cache\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456_300_168.webp","400":".\/cache\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456_400_224.webp","600":".\/cache\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456_600_336.webp","900":".\/cache\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456_750_420.webp","1200":".\/cache\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456_750_420.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":1003199456,"files":{"original":{"url":".\/file\/6\/attach\/202401\/611610_1003199456.jpg","width":750,"height":420,"size":0}}}]}]]